Dit zijn de werkafspraken voor alle huurders:

  1. Alle spullen die in eigen auto’s passen, moeten door de activiteitenclubs zelf vervoerd worden. Dat betekent dat u zelf binnen uw eigen club vervoer daarvoor zult moeten regelen. Neem contact op met de aanspreekpersoon die vanuit het bestuur aan uw activiteitenclub gekoppeld is, als hierover onduidelijkheid bestaat. Zie het overzicht aanspreekpersonen onder dit bericht.
    In de hele verhuisweek kunt u met uw spullen terecht in het Siouxgebouw van 09.00 – 17.00 uur.
  2. Grote spullen worden door de gemeente vervoerd met vrachtwagens, die de hele week beschikbaar zijn. Senergiek heeft gekozen voor dinsdag 23 april om de grote spullen over te laten brengen. Als bestuur kunnen wij dan aanwezig zijn, zowel in Het Klooster als in het Siouxgebouw om een en ander in goede banen te laten leiden.
  3. Alle grote spullen worden gestickerd, zodat zij in de juiste ruimte terecht komen.
  4. Nieuwe werkwijze vanaf maandag 29 april: Bij binnenkomst moet de verantwoordelijke voor de activiteit (de docent, het bestuurslid, de contactpersoon van de club) zich melden en bij vertrek weer afmelden (waarschijnlijk via een aftekenlijst).  Dit heeft met name met de veiligheid te maken. In mei zal er een - onaangekondigde – brandoefening plaats vinden.